BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+Miss A Tickers+

Daisypath Friendship tickers

+StaLker HisTorY+

+BloGs OwNer DetaiLs+

My photo
Bamboo River, Selangor, Malaysia
i'm a happy 4feet girl.... slumber... cheer... n friendly.... i like 2 sing, act and hosting like to create songs,poems and story. family,friends and writing are my life....

Wednesday, July 23, 2014

Black history...bright future...maybe? Insya'Allah








At the age like this.....as a woman...
of course i want a beautiful life in the future with someone i love...
but history keeps hunts me
will there be someone?
can he accept me just the way i am??
can he??
however....
sometimes i prefer to be alone
sometimes i felt i need someone...
but will that person can filled and accept me??
its already ruin...
my heart already ruin and breaks in pieces...hard to trust anyone anymore
how?
its totally already breaks into tiny little pieces
the happiness just for a moments
the promises just for a moments
i never cried for someone before...but everyday thinking of my self
why i still alive??
why??
i've shouldn't still alive...
i've ruin my own life
like honestly...i never loved someone so much
but this is not once...but twice
i though....given him chance and time
would change everything
but i don't know
what am i still waiting and hoping
will he comeback??
i don't think so....
As for me....just livin' with the dark history thats only makes me cry everyday reminding what i've done and sacrifice for my whole life
i cry...everyday...everyday thinking....
how my future will be??
will it be the same like other women??
can i be happy?
can i have a good life??
How can i still care to someone that not even care a second about me...
everyday i being hunt with the darkness of my past history
yes...past of that 10month
i'm so happy with him
happy that finally i can be with someone i love so much and waiting for past 2years after what happen
but then...everything just vanish in a blink of an eye
i accept him just the way he is
i don't care what his job is...his attitude,hobby although its opposite with my ideal man of life
everything already ends
how can i stop thinking about it when silence kills rather than the truth
everyday i woke up i can't stop thinking and sometimes i'll cried...
so many memories....its scattered  everywhere

Dear Allah...please help me forget him if he is not for me
please forgive me if i forgot u

Amin...

Sunny...



Seseorang yang kita pikir adalah milik kita, ternyata bukan benar-
benar milik kita..
Kita memiliki hatinya, tubuhnya, dan cintanya tapi.. kita tidak akan
pernah memiliki jalan hidupnya..

Cinta... apakah benar-benar ada..???
Aku menjadi bermakna bukan ketika cinta berhak menghampiriku..
Tetapi aku merasa sudah bermakna sejak aku harap cinta menghampiriku..
Karena...Apa yang lebih bermakna dalam hidup sebenarnya tidak perlu..


Aku merasa ada yang hilang.. tanpa tahu apa yang sudah aku temukan..
Aku merasa menemukan.. tanpa tahu apa yang aku cari
Dan.. Aku seperti masih mencari tanpa tahu apa yang sudah hilang..

Walaupun pertemuanku dengannya tidak seindah yang kuharapkan setidaknya kita berbicara...  setelah sekian lama aku cuma bisa mengaguminya...  jadi bagaimanapun bentuk pertemuan itu tetap bisa menjadi awal yang indah nantinya... siapa tau?

Aku pernah menonton sebuah film yang pesannya bilang..
bahwa jika kamu mencintai seseorang,,
maka kamu harus mengatakannya begitu moment itu datang,,
karena kalau tidak, maka moment itu akan pergi begitu aja,,
dan nggak akan pernah datang lagi, lalu kamu akan menyesal,,

Manusia mempunyai mimpi,
Ada yang mengejar dan menggapainya,
Ada yang mundur dan membuangnya,
Ada yang diam dan hanya menyimpannya sepanjang sisa hidupnya...

“dan AKU akan menjadi manusia yang terakhir itu…”

“tidak ada pertemuan yang abadi”

“namun sama halnya dengan pertemuan, perpisahan pun tidak ada yang abadi”

Itu yang merubah pikiranku yang dulu
“Dimana ada Pertemuan, pasti ada Perpisahan”

Jika Pertemuan Indah, maka Perpisahan juga menjadi Indah..


Aku lelah,, dan aku telah sampai dimana aku menoleh dan menyadari… aku tidak pernah menemukan apa-apa.. dan bahwa seumur hidupku aku pura-pura bahagia”



“Setiap manusia memiliki ruang kosong dihatinya, ketika seseorang datang dan kita berfikir dia mengisi ruang kosong itu, sebenarnya ia hanya berdiri didepan pintu dan menyamarkan ruang kosong itu. Ruang kosong dihati kita tetap ada dan tidak akan pernah benar-benar terisi.”

Seseorang yang kita pikir adalah milik kita, ternyata bukan benar-
benar milik kita..
Kita memiliki hatinya, tubuhnya, dan cintanya tapi.. kita tidak akan
pernah memiliki jalan hidupnya..

Cinta... apakah benar-benar ada..???
Aku menjadi bermakna bukan ketika cinta berhak menghampiriku..
Tetapi aku merasa sudah bermakna sejak aku harap cinta menghampiriku..
Karena...Apa yang lebih bermakna dalam hidup sebenarnya tidak perlu..


Aku merasa ada yang hilang.. tanpa tahu apa yang sudah aku temukan..
Aku merasa menemukan.. tanpa tahu apa yang aku cari
Dan.. Aku seperti masih mencari tanpa tahu apa yang sudah hilang..

Walaupun pertemuanku dengannya tidak seindah yang kuharapkan setidaknya kita berbicara...  setelah sekian lama aku cuma bisa mengaguminya...  jadi bagaimanapun bentuk pertemuan itu tetap bisa menjadi awal yang indah nantinya... siapa tau?

Aku pernah menonton sebuah film yang pesannya bilang..
bahwa jika kamu mencintai seseorang,,
maka kamu harus mengatakannya begitu moment itu datang,,
karena kalau tidak, maka moment itu akan pergi begitu aja,,
dan nggak akan pernah datang lagi, lalu kamu akan menyesal,,

Manusia mempunyai mimpi,
Ada yang mengejar dan menggapainya,
Ada yang mundur dan membuangnya,
Ada yang diam dan hanya menyimpannya sepanjang sisa hidupnya...

“dan AKU akan menjadi manusia yang terakhir itu…”

“tidak ada pertemuan yang abadi”

“namun sama halnya dengan pertemuan, perpisahan pun tidak ada yang abadi”

Itu yang merubah pikiranku yang dulu
“Dimana ada Pertemuan, pasti ada Perpisahan”

Jika Pertemuan Indah, maka Perpisahan juga menjadi Indah..


Aku lelah,, dan aku telah sampai dimana aku menoleh dan menyadari… aku tidak pernah menemukan apa-apa.. dan bahwa seumur hidupku aku pura-pura bahagia”

“Setiap manusia memiliki ruang kosong dihatinya, ketika seseorang datang dan kita berfikir dia mengisi ruang kosong itu, sebenarnya ia hanya berdiri didepan pintu dan menyamarkan ruang kosong itu. Ruang kosong dihati kita tetap ada dan tidak akan pernah benar-benar terisi.”

+Cinta Pertama(2004)+



Tuesday, July 8, 2014

Just Go on.....enjoy the life

yes i'm disappointed
yes...i'm heartbroken
but what can i do
lifes go on....let it be my dark past
i'm a girl...u know what it felt like when u lost the most precious thing in your life
i don't want to talk about it anymore....depends on him
and depends on my self
and i choose,,,,to move on
forget all the promises
forget all the regrets
now its the time to move foward
right?

enough with that....now i've met a new friend...
who?
secret
its a Human of course...
we're just friend
yesterday was my first experience break fast at KLCC garden
never knew thats the fountain are so freakin' awesomeeee
what a lame Malaysian i am didn't know that KLCXC has the most awesome colourful fountain
hahahahahaahahha
i enjoy the wonderful night view at KLCC....1st time i realize that KLCC are so freakin awesome
hahahahahaha
byeeeee
continue next post

Thursday, July 3, 2014

Dear Mr.Chef.....

i don't know what happen...
but your silence are totally killing me....
i'm not giving up...i'm not surrender...i just stop trying...
what else can i do when u choose to be silence
how can i forget i past happiness....
my daily days with u just filled with laughter,,,,
just lately...
it's cold between us...maybe it's my fault
i admit it
or maybe something else...

tak tau either abg akan baca ni atau tak....
Ann tak pernah menyesal kenal abg
apa pun abang buat.....bg ann cuma mcm menguji ann akan terus dengan abg atau tak
tak pernah sekali pun ann menyesal
waiting for u
care for u
always be there for u
Ann tau lately...ann ikut perasaan sendiri
marah...abg abaikan ann macam tu je
stress dengan kerja buat ann tak fikir sebelum ann keluarkan ayat2 tu
if...u can't forgive me
i'll understand
if.....we will be back like before....i'll understand
maybe kita akan jumpa balik beberapa tahun akan datang...mcm sekarang ni
when with u...the feelings was different
different
sakit macam mana,gelisah macam mana..i still stay strong
and trust u all the time
honestly...i can't see u with someone else one day
how can i do that?
i've spend most of my time and everything for u....how?
how?
i just hope we will be back like before....i really hope

Wednesday, July 2, 2014

Please lets be back like before

please don't change...i really really need you
i miss all the moments we had before
yes i was mad at you cuz u ignore me so much
then day by day i realize how much u need u and trust u
yes i'm dissppointed cuz u r starting to ignore me
u never ignore me
u know how much i really loves u everyday right?
i always there for u
and thats the stupidest moments where i leave u...i should ask u first then just mad at you...
hmmmmmmm

+Tweet~~Tweet~~+