BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+Miss A Tickers+

Daisypath Friendship tickers

+StaLker HisTorY+

+BloGs OwNer DetaiLs+

My photo
Bamboo River, Selangor, Malaysia
i'm a happy 4feet girl.... slumber... cheer... n friendly.... i like 2 sing, act and hosting like to create songs,poems and story. family,friends and writing are my life....

Saturday, March 9, 2013

Bestarians are the BEST

mirol : weh paan esok da 4 haribulan...maknenye???
paan : maknenye esok hari isnin................la aha~
palee : esok sekola la ngoi
firul : haha~ malas la......
mirol : esok gerak sekola sekali la ek.......
paan & palee : ok
firul : ~.............................

keesokan harinya.............

paan : WOI KUAR KELAS LA BACA DOA.......................................
naki : paling2 la ko ni paan

sume sedang khusyuk mengaminkan doa.....

haris : weh mirol ni komform buji yang baca doa..........
mirol : aa aku tau...ko x yah cakap pon aku tau...die nye pekat baca doa pon aku leh dgr....
aiman : hahahhahaha...ok smart....FULAMAK MUS hensem ko harini
mus : biasak r....da r weh masuk kelas jom

nidzam : bangun sume! CIKGU selamat pagi........
puan norliza : nidzam intonasi kamu salah.........lagi sekali..............
nidzam : CIKGU SELAMAT PAGI.....
puan norliza : baik murid duduk sume..............harini cikgu akan uji kamu dengan perkataan berlawanan...bila cikgu sebut perkataan itu...kamu haruslah beri perkataan yang berlawanan dengan nye...saya mula dgn wan..

Cikgu : Saya tak mahu ada apa-apa gangguan.
wan : (senyap)
Cikgu : Pandai!
mirol : Bodoh!
Cikgu : Tinggi!
noni : Rendah!
Cikgu : Jauh!
sheza : Dekat!
cikgu: KADILAN!
ema : UMNO!
Cikgu : Salah!
ernaini : Betul!
Cikgu : Bodoh!
jaja : Pandai!
Cikgu : Bukan!
azraai : Ya!
Cikgu : Oh Tuhan!
mary : Oh Hamba!
Cikgu : Dengar ini!
syazwani : Dengar itu!
Cikgu : Diam!
nidzam : Bising!
Cikgu : Itu bukan pertanyaan,
afiq : Ini ialah jawapan,
Cikgu : Mati aku!
cepah : Hidup kami!
Cikgu : Rotan baru tau!
fuza : Akar lama tak tau!
Cikgu : Malas aku ajar kamu!
mus : Rajin kami belajar cikgu!
Cikgu : Kamu !
aiman : Kami !
Cikgu : Cukup! Cukup!
bayah: Kurang! Kurang!
Cikgu : Sudah! Sudah!
tiqa : Belum! Belum!
Cikgu : Mengapa kamu semua ?
palee : Sebab saya!
Cikgu : Oh! Melawan!
paan : Oh! Mengalah!
Cikgu : Kurang ajar!
haris : Cukup ajar!
Cikgu : Habis aku!
buji : Kekal kami!
Cikgu : O.K. Pelajaran sudah habis!
firul : K.O. Pelajaran belum bermula!
Cikgu : Sudah,
syafiqah : Belum,
Cikgu : Berdiri!
hazwani : Duduk!
Cikgu : Saya kata salah!
naki : Kami dengar betul!
Cikgu : kamu ni!
nabilah : kami tu!
Cikgu : Rosak!
fatin : Baik!
Cikgu : Kamu semua ditahan tengah hari ini!
suba : Dilepaskan tengah malam itu!
Cikgu : hah sarina kenapa kamu diam
sarina : ~~~
cikgu: hah sarina bagus....saya suka org macam sarina
amira : hah sarina ni x bagus...saya x suka org macam sarina
cikgu : HAH roro kenapa kamu tido
roro : saya x tido
cikgu : hahaha macam2 kamu ni
dahiyah : .........................

hahahahaha macam2 ragam an???
kalo esok kite semua sekola...
mesti macam2 lagi adegan yang kite bole tgk.....................
rindu kan dgn kelas......................sebelum ni asik merungut je nak gi sekola..............
sekarang ni rasa kekurangan lak kat dalam hidup kite..........
but yang penting kite still in family kan? nway thx sgt2 kawan2 aku yang duduk kat dalam kelas 5 bestari tu...
kalau x de korg xde kot kelas tu jadi camni.................korg bende yang paling best dalam hidup dalam 2008 and 2009....bile ade masalah cite kat kelas...bile bende suke cite kat kelas....bile nak bergado dalam kelas...bile nak kuar bincang dalam kelas....bile nak nyanyi kat dalam kelas,,,,bile nak berlawak dalam kelas...bile nak tido dalam kelas...bile nak main bola dalam kelas....bile nak menjerit dalam kelas....bile nak bersyair dalam kelas..bile nak betolkan rambut dalam kelas....bile nak betolkan tudung dalam kelas....bile nak nangis dalam kelas....bile nak makan nasi lemak dalam kelas.....bile nak belajar dalam kelas....sedih an.......

aku harap kite still ingat semua kenangan dalam kelas kite....bende tu la pon yang akan membuat kan kite gembira satu hari nanti...ni bagi aku la....
nway thx sebab membaca......

kopi pasta. rindu!


CreditsCopyPasteFrom:Siti NorBaya ^_^

0 comments:

+Tweet~~Tweet~~+