BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+Miss A Tickers+

Daisypath Friendship tickers

+StaLker HisTorY+

+BloGs OwNer DetaiLs+

My photo
Bamboo River, Selangor, Malaysia
i'm a happy 4feet girl.... slumber... cheer... n friendly.... i like 2 sing, act and hosting like to create songs,poems and story. family,friends and writing are my life....

Saturday, March 17, 2012

WTF

i have puts some newest gadgets in my blogs
so,,,i can track & know who stalk who reads who made a pits stop at my blogs
stalk
and stalk

do i care??
what i'm trying to say
is about
enemies
they won't quit till they felt that they already wins
but for me
i'm just gonna stand back and do nothing
do as what as u want
i don't care
the story just gonna keep going on and on
and for me
i'm just gonna move on and move on
just gonna push the one's that hates me to the 'LONGKANG' side
cuz i don't care about u damn person
u know what u know what
what i mean right?
thank u 4 keep stalking
i'm also can tracks ur blog
if u r so dare
face 2 face with me
what else u wanna say about me
Oooppss
don't bring other 'people' or 'crowd' to mess with me
cuz thats reflects that u r a COWARD
tq

p/s: i also have spies that will give me info what else u said about me,,,tq

0 comments:

+Tweet~~Tweet~~+