BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+Miss A Tickers+

Daisypath Friendship tickers

+StaLker HisTorY+

+BloGs OwNer DetaiLs+

My photo
Bamboo River, Selangor, Malaysia
i'm a happy 4feet girl.... slumber... cheer... n friendly.... i like 2 sing, act and hosting like to create songs,poems and story. family,friends and writing are my life....

Sunday, March 25, 2012

거짓말에 살고있는


내가 거짓말을 살고
 가짜 미소로 생활
난 더 이상 못 참겠어,,,, 떠나고 싶어 내가 가진 모두를 떠나고 싶어 그리고 새 인생을 모든 악몽의 역사를 지우 난 내 과거 역사 생계를 유지하고 싶지 않아 나는 앞을 향해 열린 길을 건너 이동할 수있을 때까지 나는 내가 겪은 않은 상처를 지울 관리

난 아무것도 강한 유지하기 이런 일이 일어나지 행동 중단됩니다 그래서 사람들이 내가 아직도 강한임을 알게 될 것이다 그리고 아무것도 기억하지 않고 내 인생을 겪었 수있는 내 과거에 아픈

0 comments:

+Tweet~~Tweet~~+