BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+Miss A Tickers+

Daisypath Friendship tickers

+StaLker HisTorY+

+BloGs OwNer DetaiLs+

My photo
Bamboo River, Selangor, Malaysia
i'm a happy 4feet girl.... slumber... cheer... n friendly.... i like 2 sing, act and hosting like to create songs,poems and story. family,friends and writing are my life....

Thursday, January 26, 2012

sayang???

da lama da tw yg awk 2 sakit
kan,,,kan,,,
wlupown sy da btukar-tukar bf
yg msh sy igt cuma awk jep
ok
awk tnye kt tweet
'syg sy x?'
Oh my,,,soklan 2 da mcm kejutan letrik
nk aq ckp
'YA'
tp ego aq kuat
tettttt
xkn sy ckp sy masih syg awk
sbb,,,
ok
everything my fault
i've tried to fix it
but u avoid
so
it's better 4 us just 2 be friend
but
ayat2 kt tweet da bwt hati tersentuh sikit
but actually
my heart is hard for ya'
bye,,,

0 comments:

+Tweet~~Tweet~~+